niedziela, 1 maja 2016

Ulubieńcy tygodnia #1

Hej! Postanowiłam, że zacznę nową serię. Jak się już pewnie domyślacie po tytule, będą to ulubieńcy tygodnia. Cyba rozumiecie wszystko?



PIOSENKA TYGODNIA
Piosenką tego tygodnia jest...
Najlepsza piosenka na świecie, w której się "zakochałam" od pierwszego usłyszenia. I jest to...
5 Seconds of Summer - Castaway
Można powiedzieć, że słucham tej piosenki 24/7. I jeszcze mi się nie znudziła!
Kliknij tu, by posłuchać!

FILM TYGODNIA
Trudno nie lubić tego filmu. Oglądałam go chyba ze sto razy...
Jest na podstawie książka, która też jest świetna...
"Dary Anioła - Miasto Kości"
Tu jest zwiastun!

KSIĄŻKA TYGODNIA
Czytałam tę książkę w styczniu, jednak bardzo dobrze ją pamiętam, bo jest GENIALNA!!!
Jedna z najlepszych książek, jakie kiedykolwiek czytałam.
Gena Showalter - Alicja w Krainie Zombie
Jest to pierwsza część z serii "Kroniki Białego Królika", ja na razie czytałam trzy i jestem teraz bardzo szczęśliwa, bo dowiedziałam się, że jest czwarta.


APLIKACJA/GRA TYGODNIA
W tym tygodniu zachwyciła mnie gra "Disney Crossy Road". Jest ona podobna do zwykłego Crossy Road, które chyba wszyscy znają, ale gra się w nią postaciami z Disneya!
Link do pobrania na telefon z oprogramowaniem apple
Link do pobrania na telefon z oprogramowaniem android


CYTAT TYGODNIA
Wszystkie cytaty "Gdy życie daje ci cytryny..":
- "..zrób z nich lemoniadę"
-".. rzuć je w kogoś"
-".. łap je. Darmowe cytryny!" (mój ulubiony)



ZWIERZĘ TYGODNIA
Lamorożec! Lamorożce rządzą!


JEDZENIE TYGODNIA
Długo się zastanawiałam. Wiem!
Czekolada Wawel - Fresh&Fruity
Cudowna!


WYDARZENIE TYGODNIA
Wydarzeniem tygodnia jest majówka! (to było chyba oczywiste)

ULUBIENIEC TYGODNIA
Ulubieńcem tygodnia jest aktor...
Jamie Campbell Bower
Genialny aktor, bardzo przystojny, najładniejsze kości policzkowe na świecie!



To już wszystko na ten tydzień. Jacy są wasi ulubieńcy tygodnia? Napiszcie w komentarzu!

Jutro pojawi się post ze stoma faktami o mnie.

Papatki!
Melindzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz