sobota, 7 maja 2016

Zdjęcia #2 - czarno-białe

Hej! Bardzo przepraszam za opóźnienie. Obiecuję, że w przyszłości postaram się częściej i bardziej regularnie dodawać posty z tej serii. Tym razem postanowiłam pokazać wam moje ulubione czarno-białe zdjęcia. Niestety nikt mi nie wysłał jeszcze swoich zdjęć, więc będą tylko moje. pamiętajcie, że jeśli chcecie mi wysłać zdjęcie, aby pojawiło się w poście wyślijcie je na melindablog@wp.pl.





Data: 27.02.2016 22:51
Miejsce: Mój dom, Łomianki, Polska
Autor: Princess Melinda (ja)
Zrobiłam to zdjęcie w dniu, w którym byłam w Ikei. Kupiłam bardzo dużo nowych mebli. Na zdjęciu pokazana jest doniczka (z Ikei), sztuczne kwiaty (z Ikei) na jednej z półek regału (z Ikei).


Data: 01.03.2016 20:22
Miejsce: Mój dom, Łomianki, Polska
Autor: Princess Melinda (ja)
Nie pamiętam nic co się wiąże z tym zdjęciem. Jednak wiem, że pierwszego marca przeglądałam regulaminy większości gimnazjów w Warszawie. To chyba nie ma nic wspólnego?


Data: 08.03.2016 15:25
Miejsce: Okolice mojej szkoły, Warszawa, Polska
Autor: Moja przyjaciółka Zozja, albo ja
Pewnego dnia miałam z Zozją kurs do testu predyspozycji językowych. Byłyśmy tam wcześniej, więc usiadłyśmy na ławce przed budynkiem. Gadałyśmy, robiłyśmy snapy. Mimo, że na tym zdjęciu jest bardzo mało, jest ono jednym z moich ulubionych.


Data: 15.03.2016 godz. 16:40
Miejsce: Lasek niedaleko mojego domu, Łomianki, Polska
Autor: Princess Melinda (ja)
Pewnego razu, gdy byłam na spacerze z psem, postanowiłam pójść na inną łąkę, niż zwykle. Obok łąki znajdował się mały lasek, gdzie właśnie zrobiłam to zdjęcie.



Data: 28.03.2016 godz. 19:33
Miejsce: Mój dom, Łomianki, Polska
Autor: Princess Melinda (ja)
Długo się zastanawiałam nad okolicznością zrobienia tego zdjęcia. Całkiem nie pamiętam kiedy i jak je zrobiłam! Na szczęście w telefonie wyświetla się data i godzina. Po godzinie i ubraniu, w którym jestem, mogę się domyślić, że było zrobione w domu.


Data: 02.04.2016
Miejsce: Moja szkoła, Warszawa, Polska
Autor: Princess Melinda (ja)
Zrobiłam to zdjęcie razem z moją przyjaciółką Szuszaną. Gadałyśmy razem i sprawdzałyśmy snapchata.


Data: 07.04.2016
Miejsce: Gimnazjum im. Czartoryskiego, Warszawa, Polska
Autor: Princess Melinda (ja)
Byłam na dniu otwartym w Czartoryskim. Zrobiłam zdjęcie trawnika. Prawda, że bardzo ładna trawa? A, to co się tam znalazło, to przez przypadek. Nie mogłam znaleźć wolnego kawałka ziemi.

Jak wam się podobał ten post? Zostawcie komentarz!

Papatki!
Melindzia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz