sobota, 14 maja 2016

Zdjęcia #3 Wiosennie

Hej kochani! Jest ostatnio piękna, wiosenna pogoda. Większość kwiatów już zakwitła. Widok za oknem jest piękny. Późna wiosna, jest moją ulubioną porą roku. Kocham leżeć w lekkim ubraniu, na mocno zielonej trawie, patrząc na niebieskie, bezchmurne niebo. Kocham wdychać te cudowne zapachy, wiosennych kwiatów. Kocham, gdy rankiem promienie słońca oświetlają mój pokój i gdy w szkole wychodzimy na dwór, albo oglądamy filmy, bo jest za gorąco, by się uczyć. Kocham nosić moje krótkie, dziurawe spodnie, luźną, najczęściej czarną, bluzkę i moje cudowne Raybany.

Te zdjęcia, które wam teraz pokażę, zrobiłam rok temu, ale chyba wam to nie przeszkadza. 

Ważna notatka na dole!!!















Uważam, ze te wszystkie zdjęcia są śliczne. A wy? Jak wam się podobają? Napiszcie w komentarzu!

Papatki
Melindzia :*

Ważna notatka - Potrzebuję jak największej ilości waszych selfie, na post, który będzie za tydzień. Wysyłajcie mi je, na melindablog@wp.pl. Możecie wysyłać, do 19.05.2016!

1 komentarz: