niedziela, 22 maja 2016

Rip it or ship it TAG (zmieniony)

Hej!
Przeglądając różne blogi, natknęłam się na tag, który bardzo mi się spodobał. Jednak, że ostatnio mało czytam książek (utknęłam w jednej i nie mogę jej skończyć), postanowiłam go trochę zmodyfikować.
Nie będzie w tym tagu osób tylko z książek, pojawią się też bohaterzy filmów albo seriali, różne sławne osoby, a nawet księżniczki Disneya.


A o co chodzi w tym tagu?
Trzeba napisać na małych karteczkach po równo imion żeńskich i męskich, wrzucić je do jakiegoś pojemnika, losować po dwa imiona i stwierdzać, czy do siebie pasują, czy nie.

A! Jeszcze jedno! Zrobię ankietę, na której będziecie mogli głosować na parę, która wam się najbardziej spodoba. Napiszę fanfiction, o wygranej parze.

Cały tag po kliknięciu w "czytaj dalej" (na komputerze).

1. Draco Malfoy (Harry Potter) i Barbie


Eh, długo się tu muszę zastanawiać. Pewnie większość osób wybrało by r.i.p. it. Ale ja nie! Muszę przyznać, że ostatnio obejrzałam sobie parę części Barbie i zrozumiałam, że to nie jest takie złe. Barbie jest zawsze inteligentną i miłą postacią. Draco musiałby się dla niej bardzo zmienić. 
RIP IT!

2. Chewbacca (Gwiezdne Wojny) i Magda Gessler


Ta para podbiła moje serce. Chyba pasują do siebie idealnie! Co prawda lubię Chewbaccę i nie życzyła bym mu przyszłości z Magdą Gessler. Ale i tak daję..
SHIP IT!

3.Niall Horan (One Direction) i Clary Fray (Dary Anioła)


Nie wiem, czy Clary by się podobał Niall. Do napisania fanfiction ta para była by całkiem niezła. Nie wiem!
SHIP IT!

4. Cole Holland (Alicja w krainie zombi) i Aria Montgomery (Pretty Little Liars)


Całkiem fajna para. Jednak nie potrafię opisać, czemu pasują do siebie. 
SHIP IT!

5. Colin Singleton (19 razy Katherine) i Anabeth Chase (Percy Jackson)


Kolejna idealna para. Anabeth - córka ateny i Colin - cudowne dziecko, geniusz. 
SHIP IT!

6. Ashton Irwin (5SOS) i Hayley Marshall (The Originals, TVD)


Tutaj mam dylemat. Mogli by do siebie pasować.. Ale nie, to by zniszczyło jeden z shippów mojego życia, czyli Hayley z Klausem (kto oglądał TVD, albo The Originals, wie).
RIP IT!

7. Damon Salvatore (TVD) i Roszpunka 


To też mogło by zniszczyć ship mojego życia, jednak ta para jest tego warta.
SHIP IT!

A wy? Macie takie samo zdanie o tym jak ja? Napiszcie w komentarzu!

Papatki!
Melindzia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz