niedziela, 26 czerwca 2016

Ulubieńcy tygodnia #3

Hej! Pamiętacie jeszcze tę serię? Bardzo dawno jej nie było. Postanowiłam ją wznowić, bo patrząc na statystyki bloga, posty z serii Ulubieńcy tygodnia, zawsze miały najwięcej wyświetleń. Dodam też jedną kategorię, kosmetyk tygodnia.




PIOSENKA TYGODNIA
W tym tygodniu całkowicie zakochałam się w piosence Arctic Monkeys - Do I Wanna know?
[LINK]


FILM TYGODNIA
W tym tygodniu bardzo spodobał mi się film Piąta Fala
[LINK]




KSIĄŻKA TYGODNIA
Stanowczo "Will Grayson, Will Grayson" Johna Greena i Davida Levithana


KOSMETYK TYGODNIA
Kosmetykiem tygodnia jest pomadka z Sephory, Wonderful Cushion.


APLIKACJA/GRA TYGODNIA
Aplikacją tygodnia jest musical.ly.
(Jeśli macie, zaobserwujcie mnie. Ja się nazywam @xmelaniaxx)


ZWIERZĘ TYGODNIA
Zwierzęciem tygodnia jest pelikan!



JEDZENIE TYGODNIA
Jedzeniem tygodnia jest picie. I jest to Voda Collagen. Według większości moich znajomych, jest ohydna, ale mi bardzo smakuje.



CYTAT TYGODNIA
"Real bands save fans, real fans save bands"


WYDARZENIE TYGODNIA
Wakacje!!!



ULUBIENIEC TYGODNIA:
Ulubieńcem tego tygodnia jest fiszka!




Przypominam o Q&A!
Patki!
Melindzia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz