sobota, 25 czerwca 2016

HAUL - małe zakupy na wakacje

Hej! Dziś na moim blogu haul z wtorkowych zakupów. Zapraszam!

A i jeszcze jedna bardzo ważna informacja! Chciałabym zrobić Q&A. Piszcie pytania na w komentarzu, pamiętajcie, że jeśli chcecie, możecie zostawić komentarz anonimowo!




We wtorek byłam na wakacyjnych zakupach i postanowiłam zrobić z nich haul. Oczywiście to nie wszystko, co kupiłam na wakacje. Większość rzeczy na wakacje, kupiłam parę miesięcy temu.

Produkty podzielę ich rodzajami (kosmetyki, książki itp.)

KSIĄŻKI:

Kupiłam dziewięć książek i wszystkie są z Empiku.

Rick Riordan - "Ukryta Wyrocznia", pierwszy tom z serii "Apollo i Boskie Próby"
36,90 zł


John Green, David Levithan - "Will Grayson, Will Grayson"
34,90 zł


Joanna Fabicka - "#me"
34,99 zł


Gayle Forman - "Zostań, jeśli kochasz"
24,90 zł


Rainbow Rowell - "Fangirl"
39,90 zł


Rainbow Rowell - "Eleonora & Park"
36,90 zł


Colleen Hoover - "Hopeless"
34,90 zł


Jennifer Niven - "Wszystkie Jasne Miejsca"
39,90 zł



Maureen Johnson, John Green, Lauren Myracle - "W śnieżną noc"
34,90 zł



KOSMETYKI:

Podkład Rimmel Stay Matte (103 True Ivory)
Rossmann


Kredka do ust Wibo Nude Lips (2)
Rossmann


Korektor rozświetlający Sephora (01 clair light)


Matowy puder Sephora  (21 clair light)


Pomadka Sephora (01 wonderful rosy)



UBRANIA:

Legginsy Jeansowe Zniszczone
Calzedonia
134,90 zł


Szorty z koronką
H&M
79,90 zł



Krótki top ze sznurowaniem
H&M
39,90 zł


Góra do bikini
Reserved
29,99 zł




To by było na tyle. Zapraszam do obserwowania tego bloga, komentowania i rozsyłania znajomym linka.

Patki!
Melindzia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz