sobota, 16 kwietnia 2016

Zdjęcia #1 - kolorowe zabawy z ostrością

Hej! Witam was w pierwszym poście mojej nowej serii. Dziś pokarzę wam siedem moich kolorowych i różnie wyostrzonych zdjęć.


Data: 3 stycznia 2016 godz. 12:27
Miejsce: "Etno chata - topolej", Goleszów, Polska
Autor: Princess Melinda (ja)
Jedno z moich ulubionych zdjęć. Zrobiłam je parę miesięcy temu, ostatniego dnia wyjazdu, chwile przed wejściem do samochodu i powrotem do domu. Chciałam uchwycić śnieg i lód, którego wtedy było bardzo dużo. Zdjęcie przedstawia część placu zabaw z dobrze widocznymi kryształkami lodu.



Data: 1 lutego 2016 godz. 16:02
Miejsce: Mój dom, Łomianki, Polska
Autor: Princess Melinda (ja)
Dokładnie pamiętam moment, gdy zrobiłam to zdjęcie. Miałam wtedy wielką ochotę na koktajl owocowy. Mama wyciągnęła zamrożone borówki i maliny by go zrobić. Ja wtedy zrobiłam im to śliczne zdjęcie.


Data: 12 marca 2016 godz. 15:30
Miejsce: Jakaś łąka, Guzów, Polska
Autor: Princess Melinda (ja)
Zrobiłam to zdjęcie na rajdzie terenowym. Było bardzo zimno, więc wszyscy byliśmy ciepło ubrani, łącznie z moim psem. Musiałam zrobić jej zdjęcie w tym ślicznym, słodkim kubraczku.


Data: 28 marca 2016 godz. 10:38
Miejsce: Hotel Knieja, Supraśl, Polska
Autor: Princess Melinda (ja)
Zrobiłam to zdjęcie siedząc w terenowym samochodzie mojego taty. Pamiętam, że było wtedy piękne słońce.


Data: 8 kwietnia 2016 godz. 19:10
Miejsce: Mój dom, Łomianki, Polska
Autor: Princess Melinda
Zrobiłam to zdjęcie w dniu, w którym dostałam dodatkowe obiektywy do telefonu. Tu jest wykorzystany obiektyw "MACRO". Jest on przeznaczony do robienia zdjęć bardzo małych obiektów. Ja go użyłam do sfotografowania dywanu.


Data: 11 kwietnia 2016 godz. 19:32
Miejsce: Mój dom, Łomianki, Polska
Autor: Princess Melinda (ja)
Zrobiłam to selfie, gdy dostałam niebieską perukę. Bardzo mi się w nim podobają filtry sprawiające, że wszystko jest lekko niebieskie.


Data: 12 kwietnia 2016 godz. 12:03
Miejsce: Zachęta, Warszawa, Polska
Autor: Zuzia Shushan (moim telefonem)
Gdy byłam na wycieczce szkolnej w Zachęcie, weszłam do sali, gdzie był wielki czerwony, świecący napis. Wszyscy robili tam zdjęcia, więc ja też postanowiłam. (to jestem ja na tym zdjęciu)

Mam nadzieję, że podobały wam się te zdjęcia. Napiszcie w komentarzu, co o nich myślicie. Jeśli macie pomysł na temat następnego posta, też możecie to napisać. Pamiętajcie, że jeśli chcecie, aby wasze zdjęcie pojawiło się w następnym poście tej serii, możecie mi je wysłać na maila melindablog@wp.pl. Zapraszam też na moją stronę na facebooku, instagrama i twittera.

Papatki!

2 komentarze:

  1. https://start-afire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ♥
    Zapraszam do mnie http://devilishwoman98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń