środa, 13 kwietnia 2016

Przemyślenia i nowa seria

To jest wspaniałe uczucie, gdy ma się ciekawy pomysł na coś. Jeszcze lepiej jest, gdy się ten pomysł wykorzysta i wyjdzie z tego coś naprawdę cudownego. Ja niestety bardzo rzadko mam takie chwile. Uważam, że założenie tego bloga było dobrym pomysłem, jednak zawsze, gdy wiem, że powinnam napisać post, wszystkie pomysły mi znikają. Gdy pierwszy raz pisałam posta na tego bloga, miałam masę pomysłów. Po napisaniu byłam z siebie bardzo dumna. Miałam sto nowych wyświetleń bloga, oraz siedem bardzo miłych i motywujących komentarzy. Myślałam, że potrafię przez pół godziny napisać dobry tekst, który się mi i wszystkim spodoba. Przez cały tydzień w ogóle się nie zastanawiałam nad niczym związanym z blogiem. Zaczęłam myśleć nad postem dopiero dwie godziny przed czasem, o którym miałam udostępnić post. Nie miałam żadnych dobrych pomysłów, jednak zmusiłam się do napisania. Post był okropny. Tyle błędów gramatycznych i językowych, ortograficznych nie, bo na szczęście jest na świecie coś takiego, jak autokorekta. Nie mogłam na to patrzeć i po paru dniach usunęłam post. Zrozumiałam, że nie ma co pisać postów na siłę i zawsze trzeba mieć pomysł. Postaram się dodawać posty w każdą sobotę o 16:00, jednak tak jak przed chwilą pisałam, nie będę publikować postów bez pomysłu. Najdokładniejsze informacje o nowych postach będą zawsze na moim snapchacie @melaniaaa2003.


A teraz nowa seria! Będzie ona polegała na zdjęciach. W każdym poście, będę pokazywać wam parę cudownych zdjęć, które zrobiłam, ale nie tylko! Wasze zdjęcia też się tam pojawią. Będę publikowała siedem moich zdjęć i parę waszych (ilość zależy od tego ile ich będę miała). Aby wasze zdjęcie pojawiło się w poście, wystarczy, że wyślecie je na mój email melindablog@wp.pl.

2 komentarze:

  1. Melinda, super pomysł pisz dalej i wrzucaj focie

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi sie podoba i mam nadzieje ,ze bedzie wiecej

    OdpowiedzUsuń