poniedziałek, 26 września 2016

1. Supermassive Black Hole

Siemka. dawno nie było postów, za co bardzo przepraszam. "Oswajałam się z nową szkołą." Tak...
Gimnazjum wcale nie jest takie okropne, jak sobie wyobrażałam. Wystarczy znaleźć fajne towarzystwo. Albo fajne towarzystwo znajdzie ciebie. Muszę przyznać, że w podstawówce byłam bardzo nielubianą osobą. A teraz? Mam wspaniałych przyjaciół, z którymi spędzam bardzo dużo czasu. Jeśli chodzi o lekcje, to poziom jest dużo większy. Nauczyciele już w pierwszych dniach wymagają bardzo dużo. Gdyby nie okres ochronny dla pierwszaków, miałabym już parę jedynek, mimo że w domu się dosyć dużo uczę.



25 września 2016, godzina 17:00
Weekend się już kończy, a ja jeszcze nawet nie zaczęłam robić tej masy pracy domowej. Najchętniej bym przez cały czas leżała na łóżku i słuchała muzyki. Nie wychodziłabym z pokoju, z nikim bym nie rozmawiała. Stop! Przez cały czas pisałabym z Patrykiem. Bez przerwy. Nie wytrzymuję już. Nie wytrzymuję już braku go obok mnie. Moje serce krwawi. Muszę być silna, muszę wytrzymać do następnego spotkania...





Mam nadzieję, że taki trochę inny rodzaj posta ci się spodobał.
Melindzia :*

3 komentarze:

  1. Mnie się podobają takie "kartki z pamiętnika". Ja też jestem w nowej szkole, tyle, że w liceum. Fajnie masz, że w gimnazjum trafiłaś na normalne osoby.
    Pozdrawiam!

    we-never-grow-from-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Wystarczy znaleźć fajne towarzystwo" - TO JE O MNIE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowe. Miło się czyta, czekam na kolejny post !!

    OdpowiedzUsuń